Objectes perduts

.

Consulta i gestió dels objectes oblidats al bus

L'oficina d'atenció al viatger de Baixbus és l'encarregada de gestionar el servei d'objectes perduts amb la finalitat de coordinar, controlar i informar degudament als viatgers dels objectes que es troben en els autobusos, a més d'assegurar que aquests són retirats exclusivament per part dels seus propietaris.

De forma exclusiva, l'horari d'atenció per a la gestió d'objectes perduts és de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 tots els dies de dilluns a divendres feiners.

El telèfon de l'oficina d'atenció al viatger és el 902 023 393. Si ho estima necessari també pot deixar constància de la seva demanda emplenant aquest full.

Els objectes perduts que no són retirats per ningú, i que no contenen documentació ni material de valor, són lliurats en un termini aproximat de 10 dies a l'empresa Solidança, associació sense ànim de lucre dedicada a la inserció sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat social. Ofereix serveis en el sector ambiental i en la gestió i revalorització de residus urbans.

Aquells objectes de valor, com ara carteres i/o bitlleters, telèfons mòbils, documentació administrativa i/o de caràcter personal, entre d'altres, són lliurats a la Comissaria de la Policia de Viladecans en un termini aproximat de 48 hores.

:
CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar la veracitat de la seva informació i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.
7 + 4 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.

Baixbus més a prop

Oficina d'atenció al viatger

instal·lacions de Mohn, SL
Ctra. de la Vila, 2. 08840 Viladecans
Horari d’atenció és de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 tots els dies de dilluns a divendres feiners.

 

CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar la veracitat de la seva informació i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.
6 + 1 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.